Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

torsdag 9 september 2010

Nu är det jätte längesedan jag skrev något här på bloggen. Får väl försöka skärpa mig lite.
Min kamera är på lagning för andra gången på kort tid, så några bilder har det ju inte heller blivit.

Idag har vi varit på Partilles djurklinik och röntgat Joyces höfter och armbågar, och till min stora glädje så såg det ut att vara perfekt,men man ska ju inte ta ut något i förskott utan vänta på skk`s utlåtande. Så det är ju bara att hoppas att de är av samma åsikt som de på röntgen.

Hoppas gör vi ju oxå att vi kan komma ut på de sista utställningarna för i år, nu när hon är i sån fin päls. Vi missa ju SSM`t på grund av hennes öronskada, och det har ju tagit lite tid för henne att komma i form igen. Men nu är vi taggade!!!

Får väl återkomma igen när det finns lite mer att skriva om..... tills dess, Ha det så gott vi syns och hörs;))

2 kommentarer:

  1. nu har jag försökt i två dar att komentera din blogg. får se om det funkar nu. Vad kul att du har börjat skriva igen. Trodde att jag hade blivit övergiven. :))

    Vi får hoppas att resultaten hos skk blir bra.

    SvaraRadera
  2. Verkligen, det är spännande att få se om det blir som dom sa i Partille!!

    SvaraRadera