Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

söndag 27 mars 2011


Utställningen i Halmstad gick ju över förväntan. det slutade med en andra plats i tik 18-24 månader. Trodde till en början att jag skulle åka ner och ställa henne själv. Men så dök Linda Eriksson upp som en skänk i från ovan och visade hem det fina priset åt oss. Är så otroligt glad att denna duktiga handler ville hjälpa oss, och jag hoppas ju naturligtvis att det ska bli fler gånger.

Till lördag bär det iväg till Norge för utställning, och naturligtvis så hoppas vi att Joyce visar sig från sin bästa sida även där. Hon har precis börjat löpa och värmen gör ju också att hon börjar att fälla vinterpälsen, men vi hoppas att det håller sig så att hon kan visas upp.


Vill passa på här på min blogg att göra lite reklam för Linda och hennes kennel Nordblick.

Ta och kika in på hennes hemsida om ni är intresserade av schäfrar http://www.nordblick.com/



4 kommentarer:

  1. Lite sent, men ett stort Grattis! Ni har en underbart vacker hund! Synd jag inte kunde vara med då, men det kommer väl fler tillfällen :) Ta hand om er! Kram i massor

    SvaraRadera
  2. Tack Bubblis !!
    Jag är lika stolt över min Joyce som du är över din vackra Qwerro!!
    Nu ska vi satsa på att försöka utbilda henne så att vi kan fortsätta med utställningar för det är ju så kul, och då blir det garanterat fler tillfällen om lust och tid finns för din del.Vi tycker att du är så otroligt duktig och jag ser gärna att du visar henne åt oss.
    Ha det gott och hoppas att vi snart ses igen.
    Kram kram;)

    SvaraRadera
  3. Jätte Grattis för framgångarna!
    Hon är jätte fin!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  4. Tack Tuija !!
    Kramar tillbaks;)))

    SvaraRadera