Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 8 juli 2009

Oj.... vilken dag.. pust

pust !!... efter en sån här dag... jag är helt slut.
...jag 12v med en bred "ål" på ryggen av ny päls.

... hundkojan blev färdigbygd idag.


... lilla jag på en byggarbetsplats



... jag hjälpte husse ... jättemycket.




....man blir smutsig av att jobbar.






... idag träffade jag brorsan på nytt på klubben





... Anna,Lars, husse och Annica kom visst med på bild







... busade jag med lagotton Freja... skitkul alltså.








.... fick svalka mig med en racerbana i bäcken... det var oxå skitkul.









... träffade på grannen... han e visst en Yorkare.
Nu kanske ni förstår att jag är HELT SLUT. sov gott NATTI NATTI:)











4 kommentarer:

  1. Hon verkar ha kalendern fullbokad. En väldigt upptagen brutta,hehe.

    SvaraRadera
  2. Hon har haft att stå i snyggbruden...:)))

    SvaraRadera