Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

tisdag 4 augusti 2009





Mitt nya liv har börjat idag. Mitt smala liv. Det betyder att det skriker som bara den av hunger i min mage. Har idag börjat att köra en Cambridgekur, och jag har tänkt försöka att hålla på i 2 veckor, om det nu går. Men en sak kan jag säga och det är att dessa soppor SMAKAR SKIT!!!!!de flesta i allafall. Så jag får se om jag orkar att bita ihop, jag vill ju tunna ut lite så att man kan orka att springa sedan på utställning. För just nu finns det inget flås.. what so ever..



Men hur j...a lätt är det att hålla suget borta ?, när man på hundpromenaden idag dyker på skogens guld i mass. Och man bara ser en massa kantarellstuvningar framför sig. Då undrar man fasiken vad det är man gett sig in på. Men det får bli ett hejdundrandes kalas när vi är färdiga jag och syrran, för hon hängde oxå på. Och till råga på allt så fyllde min dotter 23 år idag, och det var ju naturligtvis kalas. Men hon e rar min tös, hon bjöd inte på någon tårta, utan hon hade gjort i ordning en mycket god fruktsallad istället. Så det fick man ju tillåta sig att äta, åååå himmel vad gott det var för lilla magen.....

3 kommentarer:

  1. Nu blir det hårda bud förstår jag...:))

    SvaraRadera
  2. Bit ihop och tänk på vilka fina kort jag kan ta på dig och joyce sen:-). Ser ut som uppehåll på fredag. det bådar ju gott.

    SvaraRadera
  3. Ja det blir det.. hårda pix alltså!! får inte ge mig denna gång.:))))))

    Ja du Anna... för dom som man sett hittills har ju inte vart så granna. Härligt om det kan bli lite sol det behöver vi, om vi ska ut å promenixa, var ute i ösregnet i går och kände mig som en drängt katt, blöt inpå bara skinnet. Det var inte skönt,men det blev ju som synes massa svamp istället. Ha det gott vi hörs på torsdag:))))

    SvaraRadera