Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

måndag 19 oktober 2009


Joyce är en riktig ute hund. Hon älskar att vara ute i vår trädgård, när hon inte är ute och tränar och motionerar. Det tar ungefär 5 min efter hon kommit in , så vill hon ut igen.
Där ute roar hon sig med att smyga och jaga katten. Skäller på folk som går uppe på vägen. Hon hjälper mig att lägga om mina rabatter så som hon vill ha det ( hon tycker det blir snyggast så). Eller så kan hon slänga sig i husses ihop krattade högar , det är ju jättegott att ligga och kura i.

8 kommentarer:

  1. vad jag skrattade gott när jag fick upp bilden på Joyce. Sicken bus vovve ni har, eller vilka bus vovvar vi har menar jag.

    SvaraRadera
  2. Jaaa du ...vilka busar vi har:))

    SvaraRadera
  3. Gud vad härligt det ser ut. Är lite avis på Joyce, men man börjar väl bli lite för gammal...:)

    SvaraRadera
  4. Jag kommer i håg när jag var liten och jag och några kompisar hoppade i lövhögar som kyrkvaktmästaren hade krattat ihop. Fyttirackarns va kul vi hade, och Joyce tycks ju gilla lövhögar oxå:))

    SvaraRadera
  5. Tror jag skrivit en kommentar ang, lövhögar, prövar igen. Joyce ser verkligen ut att stortrivas i lövhögen, hon ligger säkert där och spanar om det händer något någonstans.Håller med tidigare inlägg, att visst kommer man själv ihåg när man var yngre detta med lövhögar, var ju himla kul att kasta sig i och sparka i, så löven for iväg, den som var mindre glad var min far som fick fortsätta och kratta.

    SvaraRadera
  6. Jag tror nog att alla lite till mans gillar lövhögar. Förutom dom som e i andra sidan av krattan:)
    Ha det gott Fia, kul att du hörs av :))
    Pussa på Farkas från mig:)

    SvaraRadera