Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

söndag 4 oktober 2009

Joyce´s senaste pokal
plats 6 /8

Handlern Marie med Joyce

Marie ställer Joyce

Grattis Arne & Fidelhofs Amira till 1:a plats

Joyce´s mormor Fidelhofs Amira

Tommy & Amira

Grattis Camilla & Bessie till 3:e plats


Bubblie ställer Bessie


Jonas med Ulvgårdens Farkas

Härliga Fredde med Loppan

Ulvgårdens uppfödargrupp


Bubblie med Joyce i mitten


Tommy & Janko














10 kommentarer:

  1. Så kul det var att träffas i går. Börjar med att jag såg filmen när Joyce jagar fisk, tur att hon inte springer ut i vattnet och får tag på kroken. Din man är duktig på att träna henne, de verkar ha kul båda två. Sådana fina kort du tagit på utställningen att jag alltid ska glömma min kamera, tur att andra har den med sig. Så fina hundar allihop från Ulvgården, så kul att se dessa valpar, de skuttar o far, tycker bara att allt är roligt, ja, de är härliga. En sådan fin pokal Joyce fick och GRATTIS till placeringen. Och tack för att jag fick slå följe med Er på hemvägen.

    SvaraRadera
  2. Jaf gjorde som du sa, klicka på bilden och spara som och vips så fanns kortet hos mig. Hoppas att det är ok, alltså kortet på Farkas i ringen, har jag lånat av dig. Föressten jag har lagt in dig på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Idag svarar jag så här...
    1.Tack det samma det var kul att träffa dig och Farkas också:))
    2.Gubben tycker det är jätte kul och det gör Joyce med.
    3.Ulvgårdens alla valpar är helt underbara
    4. Tackar ...Ja den var fin, kul att det blir olika utseende på dom. Dax att sätta upp prishylla nu.:))
    5. Det var så lite så, det är inte lätt att hitta alla gånger ( även om man har GPS).

    Som jag sa till dig, jag delar med mig till höger och vänster, det är bara att ta det man vill om det är nått som faller i smaken..:)))))

    Ha det gott, vi ses i Borås:))

    SvaraRadera
  4. har du hört det senaste? Utställningen i Borås är inställd, för få anmälningar och att folk inte hade betalat, fy vad jag blev ledsen som väntat så på den här utställningen, två av Bettzis valpar skulle ju vara med. himla tråkigt. Nu får vi vänta till nästa år, det vi kan hoppas på nu är att Camilla kan ordna en kennel träff, kanske vi kan göra det nästa lördag i stället.

    SvaraRadera
  5. Har jag inte hört:(((( får ringa Camilla:o
    Fyyyyy va tråkigt.

    SvaraRadera
  6. Tur att en fick reda på det i god tid, Du är en klippa Fia..:))

    Fina bilder du fixat nu Sussane. Såg allt hur du härja runt med kameran...:)))

    SvaraRadera
  7. Har några bra på Hanno vill du att jag lägger ut dom, Annars får du ge mig din mail adress så kan jag försöka skicka dom den vägen:))

    SvaraRadera
  8. Hej Susanne, och tack för kommentaren. Ulvgården lät så väldigt bekant så jag kom på Fia o Farkas genast. Sååå vackra hundar allihop, men valparna knep mitt hjärta :-) Jag blev också så förtjust i Farkas när jag jobbade med honom, han ser så ståtlig ut. Du är välkommen att beställa när det passar dig.
    Ha det skönt i blåsten!/Gun

    SvaraRadera
  9. Farkas är väldigt fin och Fia kan vara stolt över honom. Ulvgårdens valpar är helt bedårande, var och en på sitt sätt. Joyce är så vacker att henne vill jag ha på en sådan bild som Fia har. Det var mycket snyggt gjort.
    Hör av mig när jag har nått som passar.
    Ha det gott:)) Susanne

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna ha bilder på Hanno. Maila dom från min hemsida..Länk högst upp på Hannos sida..Tack...:)

    SvaraRadera