Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 18 november 2009

Winnerbäck i stan


Jag & Martin har i kväll varit på konsert med Lars Winnerbäck.

Å jag säger bara det, fy fan va bra!!!!!!

Winnerbäck och company spelade dom gamla goda, elegi, varning för ras,hugger i sten och rysaren, om du lämnade mig nu och naturligtvis hans allra senaste låt.

Det var ös från början till slut, och en trodde att det var slut flera gånger, men nej tre gånger kom dom tillbaks och spelade om igen.

Jag var ett tag rädd att jag skulle behöva gå där ifrån besviken, men så kom den tillslut den jag väntat på hela kvällen...söndermarken. Den är ju bara så bra.

Till dom som mot förmodan inte upptäckt Winnerbäck förut, vill jag bara säga, gå och köp en cd, (kan rekomendera just söndermarken) och lyssna.

Jag vågar nästan lova, att ni blir inte besvikna.

Det var synd att dessa timmar gick alldeles för fort, hade gärna suttit kvar ett par till och lyssnat.


God natt och sov så gott , för det ska jag göra:))




6 kommentarer:

  1. Du låter helt lyrisk. Du måste ha haft en super kväll. Vad kul.

    SvaraRadera
  2. Åh vad det låter kul. Vi skulle vart dit men det blev inte av tyvärr. Har varit på flera konserter med Winnerbäck tidigare och jag säger detsamma som du. Köp en cd om ni inte har gjort det förut! Han är bara så bra!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det finns fler med samma smak.
    För visst e han bra, och det kommer för hoppningsvis att bli fler gånger som man får uppleva honom.
    Ha det gott:))

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig kväll med bra musik, tyvärr vet jag inte vem han är, det kanske man ska veta, men nej. Ska köpa cd:n som ni nämner.
    Ha det gott i ösregnet.

    SvaraRadera
  5. Då tycker jag ju att du missat nått Fia.
    Har du inte lyssnat på svensk toppen, där har han legat hur länge som helst med om du lämna mig nu. Det är en riktig rysare tycker jag.
    Fy tusan ett sånt väder:( längtar efter en riktig vinter:))
    Ha det:))

    SvaraRadera