Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

lördag 5 december 2009

Bilder från IPO & BSL i Såtenäs

Bosse Östlund en av dagens dommare, en trevligt prick den där mannen.
Här har dom nån sorts krigsdans för sig..:0

Undrar vad Camilla & Anna diskuterar...






Sitter som en smäck !!










Ett trevligt hundfolk, Carina, Micke, Fia, Anna och min käre gubbe, Camilla vänder baken till:)




I dag har vi åter haft en trevlig dag , med många goa vänner.
Hämtade Anna , sedan bar det av för att möta upp Fia.
Nu är vi på G, så Såtenäs here we come.
Väl framme fick vi åka en bit för att se på när dom spårade 2 spår.
Tillbaks igen var det dax för BH, BSL ,IPO.
Det är en massa bokstavskombinationer,men det är bara att pränta in i huvet.
Men det är inga problemas när man har så duktiga människor runt sig , som är så kunniga och gärna delar med sig av sina kundskaper. Så tack Camilla & Fia för alla upplysningar idag. Mycket info att smälta och nu är vi gott trötta till både kropp och knopp:))
Ha det gott:)

13 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder du har tagit. Mycket bättre än mina. Det var allt lite kallt idag. Fick duscha mig varm när vi kom hem.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att dom blir så grumliga, överväger att lämna in den för en koll.
    Jag var alldeles het i kinderna efter dagens kalla väder.
    Ses i morn:))))))

    SvaraRadera
  3. Skrev allt ett inlägg till dig i går, vet ej var det tog vägen. Iallafall var det kul i går, kallt o blött, frös även när jag kom hem.Skulle baka lussekatter nu på förmiddagen, men ingen mjölk o inga ägg, förstår inte hur jag handlat, får köpa det i dag o baka i kväll. Jag som tänkte bjuda er på nybakade lussebullar, det får bli en annan gång. Fina kort föressten

    SvaraRadera
  4. Det gör gott med ett tjockt termoställ, men fötterna var det inte så värst varmt om.Kände mig som en klumsig michelingubbe. Men va f.n gör det bara man inte fryser.:)
    Ja men va bra.. då får vi ju träffas fler ggr eftersom du tänkt bjuda oss på lussebulle. Det vågar jag säga att vi ser fram emot allihop:))

    SvaraRadera
  5. Kul i går, ni har så fina hundar, dessa goa syskon, med lite mer träning så kommer ni att komma långt, både Joice o Jarre verkade det ju vara fart i, så säkert inga problem, hjälper Er gärna, tycker bara att det är kul. Tack för god kaka. Himla trevligt.

    SvaraRadera
  6. Tack ska Du ha själv Fia. Det var mycket trevligt, och jag hoppas att vi fortsätter att träffas. Nu ska vi " titta " som bara den jag och Joyce. Så att det sitter som en smäck!!
    Ha det gott och kram på dig.
    Vi ses och hörs !!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för korten du sände till mig, ska lägga in några på bloogen, har lagt in fystränings kort i dag.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Har gått med i face bock, är du med där? Tar en himla tid att titta på den o kommentera o får massa kommentarer, tror jag blir tokig. Lite kallt i dag, härligt. Ska till OG:t vi har klubbmästerskap i dag, ska bli kul.

    SvaraRadera
  9. Jag har nog ett konto på facebook, men inte varit där sedan start. Kommer inte ihåg min inloggning tror jag. det var synd att vi missa det , kunde ju vara kul att titta på . Vi har varit i stan och miljötränat på julmarknaden, hon sköter sig fint lilla Joyce.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  10. Himla kul i går, Bettzi o jag vann klubbmästerskapet, tyvärr fick Farkas inte vara med, fler av oss har två hundar, så vi fick välja, annars hade det tagit för lång tid. Hjätte bra med miljöträning.

    SvaraRadera
  11. Ett STORT GRATTIS TILL ER. Va duktiga ni är:))

    SvaraRadera
  12. En riktigt God Jul o Gott Nytt År.
    Gott med lite snö, må det ligga kvar till Julafton.
    Det finns fler nya kort på bloggen om du vill titta.
    Julkramar.

    SvaraRadera
  13. Har varit och kikat nu, det är gott att du meddelar så att man inte missar nått;)
    Massor av julkramar tebax;))

    SvaraRadera