Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 8 april 2009

Idag känner jag mig lycklig. Sally är på benen igen. Men jag måste göra täta kontroller på hennes socker nu. Hon var sitt vanliga jag ,när vi tog våran promenix efter att jag kom hem efter jobbet ( hade med mig druvsocker utifall att ).Sockret tycks åka lite jojo just nu, och till kvällen blev hon utan insulin då hon låg såpass bra i värde. Hoppas det håller i sig... så att matte kan känna sig lugn.
Tog en sväng till båten på kvällingen, och vad fick jag se ...om inte .. mina älskade blåsippor i mass..lite mer solsken och de kommer att lyfta sig mot himlen... ååhhh så vackra de är, mina absoluta älsklingsblommor.

3 kommentarer:

  1. Blåsippan ut i backarna stå...Den fick ja sjunga i förste klass med en blåsippe klänning på som min gamla faster hade sytt..:)

    Gott att det är bättre med vovven..:)

    SvaraRadera
  2. Då var Du alldeles säkert JÄTTE GULLIG. Du hade nog långt blont hår med korkskruvar uppsatta i toffsar oxå... eller ?

    SvaraRadera
  3. Inga korkskruvar men ändå...:) Glad Påsk!! :)

    SvaraRadera