Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 29 april 2009



Nu är det dags för årets höjdpunkt i Stigen, Valborgsfirandet.


Det finns väl aldrig så mycket folk någonsin i Stigen som just denna dag. Folk går man ur huse, och strömmar till från när och fjärran. Vad kan detta bero på ?? Joo.. dom har ett mycket trevligt firande med lottstånd, sångkör, brasan på vattnet och det fina fyrverkeriet. Har man inget inplanerat firande denna dag,så kan man ju alltid ta en sväng till Stigen. Kan varmt rekomenderas.


Väl mött...

5 kommentarer:

  1. Så fin bild! Nu e de snart lördag....:)

    SvaraRadera
  2. Nu skall vi också hälsa på valparna på lördag. Men du hinner först, för jag måste jobba lite först. MEN JAG SKALL TRÄFFA VALPARNA PÅ LÖRDAG!!!!

    SvaraRadera
  3. Ååhh. vad roligt... kanske vi ses då om vi har tur...så kan vi allihop ligga i en hög på golvet och gulligulla..:))

    SvaraRadera
  4. Inte visste jag att vi var med i samma klubb, vet inte vem du är, ses kanske på söndag.

    SvaraRadera
  5. Hej igen. Är inte medlem men, ämnar att bli då jag väntar valp från Ulvgården.Du har varit på min blogg ( genom BM ).
    Ha det gott och kanske ses vi på söndag.. hihi jag vet ju vem Du är ..:)

    SvaraRadera