Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

fredag 1 maj 2009







I helgen blir det slitit värre!!!... Våran dotter med familj ska flytta till större lägenhet.



Så det blir barnpassning och flyttstädning varvat med kennelbesök och lilla pyret. Herre du milde jag tror jag kommer att vara helt slut på måndag, när det är dax att börja en ny arbetsvecka igen. Jag känner mig redan lite sleten efter veckans kneg, och sena kvällar. I går var vi inte hemma förrän kl. 23.30, och sen upp och jobba kl,7.00. Vi var ju i Stigen och fira valborgsmässo afton. Det var mycket folk som vanligt, och det är jättetrevligt för man träffar ofta kända folk , som man inte ser så ofta annars. Träffade bland annat en släkting som jag inte har sett sedan jag var liten... Mycket trevligt.. sedan var det som brukligt "skönsång" av sångkören och raket uppskjutning, och det var dom då sannerligen inte snåla med.



Så det blev en riktig trevlig kväll..

5 kommentarer:

  1. Slit inte ihjäl dig. Du måste ju ha lite rafter kvar till dom små.

    SvaraRadera
  2. Haha.. det ordnar sig nog.. :))

    SvaraRadera
  3. Idag är det lördag....:) Fina bilder..:)

    SvaraRadera
  4. Ja äntligen....Nu har vi träffat de små grynen. vi var där i tre timmar, och det kan jag säga att jag hade inte nån större lust att åka hem. Hörre du BM jag saknar dig på din blogg. Nu var det allt länge sedan sist.
    Kram på Dig...:))

    SvaraRadera
  5. Håller med Susanne. Vart ha du tagit vägen??
    Vill bara tillägga att valparna var Suuukkk Underbara.

    SvaraRadera