Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

fredag 15 maj 2009

Tjejerna på Ulvgården




























Så här fina har tjejerna på Ulvgården blivit sedan sist.


Det är inte klokt vad fort utvecklingen går,och de växer så det knakar. Sannerligen står man inför ett svårt val,varför blev det inte bara en tik? då hade ju saken varit klar. Det finns så mycket att prata om ,och tider rinner så fort när man har trevligt. Och jag har märkt en tydlig tendens att timmarna blir längre och längre hos valparna ( stackars Camilla & Dick får aldrig vara ifred). Men nu dröjer det iallafall en dryg vecka till nästa gång som vi besöker dom, så de får pusta ut lite,hahahaha. Undrar lite vad stora dom har blivit då! för de är väldigt matfriska de små godingarna.
Ha det så gott,så ses vi snart igen.

6 kommentarer:

  1. Herreguud så söta dom eeeee....:) Snott nårra..Du vet var du ska leta...:0 :)

    SvaraRadera
  2. Javisst e dom söta, de som små karameller..
    Det ser ut som om det gick bättre denna gången, har vart å kikat.:))

    SvaraRadera
  3. jag väntade och väntade i går kväll och hoppades att du skulle lägga ut bilder. men jag fick ju se dom själv i förmiddags. Tack så mycket för den goda kakan.hehe.

    SvaraRadera
  4. Varså god !! Fanns det kvar? Jag var ju inte säker på att Camilla skulle baka mina favvo kakor, så jag tyckte det var bäst att ta med det själv...hihihihi..

    SvaraRadera
  5. Dom fans kvar och var jättegoda.

    SvaraRadera