Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

lördag 9 maj 2009

En ny härlig dag på Ulvgården
























































I dag var det dags för ett nytt besök på Ulvgården. Ohh!!!! kära nån vad de har vuxit på 1 vecka.


Såna små underbara godingar. jag trodde ett tag att jag skulle byta val, för det var en grann hane som hela tiden var hos mig. Han låg vid sidan om mig, uppe mellan benen sedan uppe i knät, precis som han trivdes väldigt bra och ville ha mig. Men sorry lilla vän... det blir ju inte så, utan det blir en liten Joy(ce) som kommer med mig hem en dag.


Idag hade Camilla varit jätte duktig, hon hade "bakat" så underbart goda bakelser...... det var allt mycket bättre än de torra skorpor hon bjöd på sist. Mmmmmmmmums.!!. ....Undrar vad det bjuds på nästa gång????? hmmm...( jag älskar kärleksmums )bara så ni vet!!!


Det är så svårt att slita sig från de små, och tiden går så j...a fort när man har trevligt, men som sagt en vecka är väl inget... det går fort, och då ses vi igen stora som små. Tack för idag Camilla & Dick alltid lika trevligt.:))

8 kommentarer:

  1. Sånna sötnosar! Som dom har växt :0 :) Kan ja sno en bild och lägga i Igels valp galleri?

    Goa bakelser du...Fick inte vi...hahaha...:)

    Nu går tiden fort tycker jag. Helt plötsligt..:) Snart e ho hemma...

    SvaraRadera
  2. Ta vad Du vill ha... var så god.
    Kan du tips mig hur jag gör för att få ett you tube konto.Försökte lägga ut film tagen med kameran, men då var jag ute på grabbens konto och där vill jag inte vara. :)

    SvaraRadera
  3. Å Du.. det smaka jätte bra. Vad tror Du bakar Camilla kärleksmums till nästa gång ???

    SvaraRadera
  4. Det var Jarre så klart som ville ha lite kärlek nu när hans matte inte var hos honom,hehe. Skall förhoppningsvis träffa dom i morgon. länktar såå mycket.

    SvaraRadera
  5. Glömde att säga att dina bilder är jättefina, och jaa dom har växt. Tänk att dom kan växa så bara på en vecka.

    SvaraRadera
  6. Tänk då... vad stora dom e nästa vecka..Det klart det va Jarre som jag gosa med där.. han riktigt hungra efter kärlek .. fick det i massor:))

    SvaraRadera
  7. vad bra. tack för att du myser med min valp när jag inte är där:-))

    SvaraRadera
  8. Tack. Du måste göra ett eget you tube konto. Be grabben hjälpa dig. :)

    SvaraRadera