Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

söndag 10 maj 2009

I dag har vi stökat runt i trädgården










Idag fick vi ett ryck jag och gubben min. Det var inte riktigt menat men så blev det.

Vi tog och ansade rejält i trädgården. Gubben klippte gräset, vilket var nödvändigt annars hade en snart fått ta lien. Sedan slog han slänten, och jag själv gav mig på häcken runt vår tomt och det var på tiden. Den hade vuxit ganska bra sedan förra året. Så nu ser det riktigt trevligt ut i våran trädgård och det känns också skönt efter ett sådan ryck. Att man fick sådan arbetslust och fick gjort så mycket... härligt.....Är det inte så att man ska helga vilodagen? det har jag hört i allafall.

8 kommentarer:

  1. Hur i h-v kunde du få häcken så perfekt? Fint som hundan...:) Min hemsida ville inte lägga upp den bilden ja snodde. Skumt..Ska klura på det lite...:)

    Vilodagen? :)

    Ha de gott...:)

    SvaraRadera
  2. Jag kör på frihand och har nog ett gott ögonmått:))
    Jag har suttit i flera omgångar å svurit åt det j...a You Tube å så helt plötsligt så kommer en på hur en ska göra. Få se om det kommer nån film snart.

    SvaraRadera
  3. De e så en lär sig..:) Hoppas de kommer film nu då. Kul! :)

    På frihand :0 Häcken är ju spikrak för bövelen...:)

    SvaraRadera
  4. Jippi !!!!! jag har lyckats, det tog några timmar å jag är nästan hårlös på kuppen. Nu vill jag veta hur en gör för att få till musik som Du har, men det får jag ta tag i imorgon nu måste jag gå i bingen. Ska på kurs med jobbet, en kan ju inte sitta där å jäspa då. Fy f.n nu spökar det helt plötsligt, va händer ? får nog börja om igen massa bilar å skit ploppar upp.:(

    SvaraRadera
  5. hahaha...Du verkar ju ha hur kul som helst ju....hehe..

    Bädda in filen på din blogg istället. Kryssa av att du vill ha fler filer med så får du bara din film på bloggen.. Musik på filmen måste du göra i ett program..Jag använder mowiemaker...Natti natti...

    SvaraRadera
  6. Detta blir något att ta tag i ikväll. Tack för tipset:)
    Åh.. visst e det roligt, men en kan ju bli förbannad oxå när en e trög i huvet å inte fattar vad en håller på med..hehe..:))

    SvaraRadera
  7. SUSSANE!!!!DU HAR SATT MUSIK TILL FILMERNA JU!!! :0 :0 GRATTIS!!!:)

    SvaraRadera
  8. Ja.. men det var lite fusk..det var ju bara å trycka på nått så blev det nån dålig musik. Jag har inte fått till det där musik programet, och inte den där inbäddningen heller. Jag måste nog få hit ett proffs.:)).
    Undrar var man kan hitta ett sånt...:))

    SvaraRadera