Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 27 maj 2009

Griseknoen på Myrbotten


Idag har jag köpt en kompis till Joy(ce). Ser ut som en grå liten gris och det festligaste av allt, den låter som en sådan också. Det passar alldeles utmärkt för Sally gumman blir alldeles galet pipig av dessa pipleksaker, hon tror det är bebisar. Jag tror lilla valpen kommer att gilla sin leksak och om inte så får jag väl ställa den på hyllan som någon prydnadsgrej för jag tycker den är helfestlig och j......t kul.

5 kommentarer:

  1. Så fin: Den för väsen med. Så underbart...haha..:)

    SvaraRadera
  2. Fin !!!... jag tycker väl egentligen att den e ganska ful... men den e kul... hahaha.. där fick jag till ett rimm oxå:))

    SvaraRadera
  3. Ja tycker den är jättefin!!!!!!! :))))))

    SvaraRadera
  4. Susanne, du kan väl heja på Hanno för mig oxå i morgon. Jag jobbar annars hade jag kommit och kollat själv.

    SvaraRadera
  5. Här har vi hållit alla tummar vi har ..... å de gick vägen. Hanno tog storslam..Gissa om BM e stolt.:))

    SvaraRadera