Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

torsdag 16 april 2009

Vadslagning

God morgon på er alla blivande valpägare ,och andra med naturligtvis. Måste berätta om i går kväll, när gubben kom från bridgen så sa han... Jaha nu är det bara 1 1/2 timme kvar på detta dygn, så då blev det väl ingen valp denna dag då. Tillsaken hör att vi hade en liten inbördes tävling om vem som gissade rätt dag. Gubben tog onsdag,vilken jag oxå ville ha, men då fick jag ta torsdag istället. Så när gubben kommer hem ,och jag säger att det blev visst 10 st, då trodde han ju naturligtvis att jag lurades. Så han fick överbevisas, och då blev han ju jätteglad. Han hade ju gissat rätt, och jag blev en hundring fattigare. Skitsamma...det var det värt. För nu äntligen har vi fått en baby att ta hand om.

2 kommentarer:

  1. Du får låta gubben hållas. Gubbar behöver få rätt ibland,haha...:) Min gubbe tror att han har rätt hela tiden,hihihi...;)

    Baby är dom bara ett par dar sen blir dom ligister fortare än en höna skiter....:) Men lillebebisar kommer dom alltid att vara för oss med all säkerhet...:)

    Jag vet hur du känner nu Sussane. Inte så länge sen som jag väntade som du..Tiden gick så sakta och vi handla leksaker och tuggben i 8 veckor så du förstår att han har grejjer att sysselsätta sig med. Så vill han hellre springa omkring med stöldgods. Piasavakvastar,soppslevar,glasögon,burkar,mm...:) Väntar med dig..Kram

    SvaraRadera
  2. Fortare än en höna skiter...hahahaha ...ja Du vet väl vad Du pratar om. Men det blir nog svårt att avhålla sig från att köpa leksaker,även om dom inte duger sen. Ska ev en tur till Göteborg nästa vecka så de börjar väl nu då..de stora inköpen..skitkul tycker jag, jag gillar att dra på mig spenderbrallorna.

    SvaraRadera