Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

söndag 28 juni 2009

Helgen har jag tillbringat så här...

...här är lilla jag

...jag har slappat med Sally


...jag har busat med gamlemormor & Aurora



...jag har försökt dränka tuggbenet




... jag har jagat den slappa katten Frans


... jag har hjälpt husse med den nya hundgården



...jag har sett Sally badkruka svalka sig lite


...jag har badat själv idag för första gången ute.. ååå vad skönt.









4 kommentarer:

  1. Vad skönt att ta sig ett dopp.

    SvaraRadera
  2. Ja det tyckte hon var jätteskönt:)

    SvaraRadera
  3. Så snygg hon blir Joyce...Iallefall om ni frågar mig..:))Kollade på filmen på you tube där hon hjälper husse...Vilken trädgård ni har. Ser underbart ut..Gott att få bada i värmen...Underbart liv för en valp hos er...:))))

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha BM !! Jag har två underbara hundar som gör vad dom kan för att hjälpa mig att hålla min trädgård i ordning,hahaha..
    Hon tyckte faktiskt det var skönt att få svalka sig, det blev rena racerbanan på stranden efteråt.Jag tror att Joyce själv tycker det är helt OK att bo här hos oss, hon verkar trivas ypperligt, full i rackartyg och jäkelskap. Hon e för go min lilla sockerbit:))))

    SvaraRadera