Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

torsdag 18 juni 2009

Livat på landet





















Idag har jag varit på landet och hälsat på. Bilfärden till Färgelanda gick utan ett gnyandes, utan jag låg helt stilla och vilade hela vägen. Det var en spännande dag idag för jag fick nosa på nått jag inte kännt förut.. på kanin och det tycker jag luktade riktigt gott. Jag pussade faktiskt lite på den oxå. Sedan har jag tittat på dom bråkiga hästarna som sprang i den stora hagen, det hade visst kommit en ny förmåga dit så matte var väldigt nyfiken. Vet ni ?? idag smakade jag på hästskit och det var riktigt gott, men jag fick inte äta upp för matte. Jag tycker att hon var dum när jag nu ville ha det... Jag har ju hört.. att lite skit rensar magen, så detta kanske hade varit bra då.
Jag hade väldigt roligt med Caroline och hennes kompis Lisa. Vi sprang runt och hade tafatt, vilket betydde...jaga hälsenor!! hihihi.. det tycker jag är skitkul.
Sedan blev jag lite impad av Mattias när han gjorde konster på studsmattan, han är ju riktigt duktig på att volta i luften. Sist men inte minst så har jag gosat i massor med mattes lillasyrra, det tyckte jag om, jag gillar att få goa kramar och när man smeker mig, det är skööööööönt.
Nu är jag trött efter denna livliga dag , så nu ska jag sova gott i min säng efter jag kissat för natten.

Ha det gott så syns vi en annan dag.....Joyce:)

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha väldigt trevligt...:) Fräck bild på studsmattan...Gullig hon är...:)

    Trevlig midsommar...:)

    SvaraRadera
  2. Vad gooa dom är dom små liven. Mycket att upptäcka och jaga,hehe. Att få sniffa på en kanin måste ha varit spännande.

    SvaraRadera