Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

lördag 20 juni 2009

Strand promenad









Jag började dagen idag med att aggera vakthund, jag lade mig hos husse som låg på altanen... konstigt tycker jag för han brukar inte ligga här.... undra vad det kan bero på???

Sedan har vi varit på stranden och strosat. Dit ska jag åka många gånger när det har blivit varmare i vattnet säger matte. Men vi får vänta ett tag för nu är det ju rena vinterbadet.

Det var väldigt trevligt att få lukta på nya dofter, idag blev det mås och gås skit, och det skulle jag naturligtvis smaka på.

4 kommentarer:

  1. herreguud va gullig hon är!!! :))))

    Undrar vad det e med husse. Har han vart och dansat tro...:)))))

    SvaraRadera
  2. hahaha...det måste nog vart en snurrig dans..hihihi.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det inte blev förkallt för honom så han blir förkyld.

    SvaraRadera
  4. Lillan värmde han så han klara sig nog:))))

    SvaraRadera