Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

onsdag 24 juni 2009

Joyce & Jarre










Idag har jag varit och hälsat på brorsan. Jag blev lite rädd för han , för han välkomna mig så bryskt med svansen högt i vädret. Men efter några sniffningar och lite pussar så var det som om vi inte hade varit i från varandra. Oj.... vad vi hade roligt. Jag var jätte trött när jag kom hem och sov en lång stund.
Tack Anna & Lars för att jag och matte fick komma och hälsa på.

Vi ses snart igen.. grrrruf / Joyce

4 kommentarer:

  1. Herreguud va jag har skrattat åt Joyce filmen, fan den som ger sig..:))))))

    Jättefina filmer du har filmat...Goa dom är båda Igelbarna och en sån underbar äldre hund du har...:)))

    SvaraRadera
  2. Tack ska du BM.. jag kan bara hålla med dig, och Sally hon e underbar.;))

    SvaraRadera
  3. Tack själv. Jag och Jarre tyckte att et var jätteroligt att ni kom. Gör gärna om det.

    SvaraRadera
  4. Var så säker... det gör vi :))))

    SvaraRadera