Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11

Valp och specialutställning Halmstad 26/3-11
Joyce 2:a tik 18-24mån

Joyce SG1 Karlstad

Joyce

fredag 19 juni 2009

Midsommarfirande

...morgonpromenad genom skogen.

...det är så roligt när jag får gå med nosen i backen.
...min kompis och jag.


... när jag blir trött då vilar vi lite.



...matte tycker jag är så duktig när jag gör så här.




...när vi skulle gå hem så öste regnet ner.





... vi småttingar kikar på varandra.






...man ska ju riva kungen.. eller hur!







...jag vill också vara med och spela kubb.








... kompisen vill läxa upp mig när jag inte lyder.









... sista kvällsturen











3 kommentarer:

  1. vad härligt med en skogspromenad. Vad modiga ni är och spelar kubb med en lite buse. Det hade inte jag vågat.hehe.

    SvaraRadera
  2. Har ni inte vart och dansat? Det har vi...:)

    SvaraRadera
  3. Hon snodde pinnarna hela tiden, den lilla rackarn. Jag visste ju att de fått lära sig sånna fasoner på Ulvgården:) En får hålla hårt i allt:))

    Fy vad det låter roligt, jag skulle oxå vilja dansa , men kan inte.
    Gick på en buggkurs en gång med gubben, men vi la av det var ju fasen ingen ide` när han har takt som en kråka:))& jag med för den delen..hihihi... som sagt dansar hellre än bra.

    SvaraRadera